Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Edited Photos Gallery > Uncategorized > View Image
Loading image...
Share this Photo:
Photo Editor
Download
love my team
Sign In or Sign Up to comment.
ChaleesitaXD
hahahahahahahahh no
3 yrs ago
Tessa the cute girl
almost as cute as me in real life!
3 yrs ago
ChaleesitaXD
this is my volleyball team at state
3 yrs ago
ThatOneSimp
Basketball, Volleyball and Softball
3 yrs ago
Chick magnet
volleyball?
3 yrs ago
Chick magnet
soccer??
3 yrs ago
Chick magnet
softball?
3 yrs ago
ChaleesitaXD
uhh ok?
3 yrs ago
jeffw :)
guess what i'm eating
3 yrs ago
ChaleesitaXD
its blocked
3 yrs ago
ChaleesitaXD
meeting
3 yrs ago
ChaleesitaXD
it says im not allowed to join the meeitng
3 yrs ago
ThatOneSimp
it'd be the 3 of us
3 yrs ago
ThatOneSimp
she will but kenzie and barb can't
3 yrs ago
ThatOneSimp
but a lot of them have it blocked
3 yrs ago
jeffw :)
@ChaleesitaXD and u too
3 yrs ago
jeffw :)
but I have a request u have to get all your firends on google meet then i will
3 yrs ago
jeffw :)
@ThatOneSimp okay but 1 time
3 yrs ago
jeffw :)
who am i??????? that the million-dollar question
3 yrs ago
jeffw :)
and bye anyway i don't like anime or anyting so you guy's have to keep guessing
3 yrs ago
jeffw :)
no what are we what we do what is the opposite
3 yrs ago
ThatOneSimp
For a test with 1 million answers u make your own
3 yrs ago
ThatOneSimp
We are 1
3 yrs ago
jeffw :)
okay but answer me this question who are we??? there are 1 million answers to test which one is the right answer
3 yrs ago
ChaleesitaXD
ummm no. I sound like a boy over calls
3 yrs ago
ThatOneSimp
@ChaleesitaXD Tell me when u done i wanna hear what u sound like
3 yrs ago
ThatOneSimp
Dude please i promise i won't even describe how u sound to anyone
3 yrs ago
ChaleesitaXD
im in a school google meet rn or I would
3 yrs ago
jeffw :)
@ThatOneSimp nope never going to happen
3 yrs ago
ThatOneSimp
I beg of u
3 yrs ago
jeffw :)
you girl's look pretty
3 yrs ago
ThatOneSimp
@jeffw :) Are u willing to get in a google meet with me just so i can hear u say 1 word?
3 yrs ago
ChaleesitaXD
no im not the prettiest girl on thereXD
3 yrs ago
jeffw :)
OOF (X_X)
3 yrs ago
ThatOneSimp
i'm surprised kenzie isn't like she's mine back off
3 yrs ago
ThatOneSimp
sign into google with your gmail then go to gmail in the 9 dots
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp blocked
3 yrs ago
ThatOneSimp
if so gimme your gmail
3 yrs ago
ThatOneSimp
can u sign into your gmail?
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp blocked
3 yrs ago
ThatOneSimp
?
3 yrs ago
ThatOneSimp
or is it blocked
3 yrs ago
ThatOneSimp
Imagine not knowing how to sign into your own email
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp i cant
3 yrs ago
ThatOneSimp
@Barbara C. Use your email then
3 yrs ago
ThatOneSimp
@ChaleesitaXD u gonna join?
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp ope school wont allow it
3 yrs ago
ThatOneSimp
teh- qwfi-jcw
3 yrs ago
ThatOneSimp
This the code
3 yrs ago
ThatOneSimp
https://meet.google.com/teh- qwfi-jcw
3 yrs ago
Barbara C.
ok
3 yrs ago
ThatOneSimp
I got u
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp if i can join yalls
3 yrs ago
ThatOneSimp
So u guys trynna google meet or
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp me either
3 yrs ago
ThatOneSimp
But, i aint gotta phone
3 yrs ago
ThatOneSimp
That we get in a call and listen to eachother
3 yrs ago
ThatOneSimp
I'm putting out the suggestion...
3 yrs ago
ThatOneSimp
How do i explain it?
3 yrs ago
Barbara C.
*sound
3 yrs ago
Barbara C.
@ThatOneSimp how do i sould
3 yrs ago
ThatOneSimp
I have a feeling ik what Grace sounds like
3 yrs ago
ThatOneSimp
@Barbara C. Can't argue with that
3 yrs ago
ThatOneSimp
@ChaleesitaXD What do u sound like?
3 yrs ago
Barbara C.
@ChaleesitaXD she is the prettiest girl on there
3 yrs ago
ThatOneSimp
I don't admire females like that i'm more of a personality guy
3 yrs ago
ThatOneSimp
That was luck not skill obviously
3 yrs ago
ChaleesitaXD
@Barbara C. that's why we buds:)
3 yrs ago
ChaleesitaXD
I look weird I don't blame u
3 yrs ago
Barbara C.
@ChaleesitaXD i saw u first thing
3 yrs ago
ThatOneSimp
it would've made me look bad
3 yrs ago
ThatOneSimp
i had a feeling that was u but i didn't wanna get it wrong
3 yrs ago
ThatOneSimp
u kinda do ngl
3 yrs ago
ChaleesitaXD
I look weird once u look at it long enoughXD
3 yrs ago
ChaleesitaXD
yeah
3 yrs ago
ThatOneSimp
The 1 above the girl in white right?
3 yrs ago
ChaleesitaXD
im actually on the left :/
3 yrs ago
ThatOneSimp
But, u the female 1 right?
3 yrs ago
ThatOneSimp
I'm blind when it comes to pictures
3 yrs ago
ChaleesitaXD
its a small pic. but can u find me? if u can, ur a true g
3 yrs ago
ChaleesitaXD (34 Photos) Sign In or Sign Up to follow this user.
19 yrs old from United States. Followed By 54, Following 6
Basketball, Volleyball, Softball. If I don't answer you, that means I don't like you or im not on. but most likely i dont like you:)) Straight as a board and don't do online weird s#!t so don't hit on me:)
16 2 yrs ago
does anyone even get on here anymore
7 3 yrs ago
BLOW UP THE COMMENTS! WHAT DO YOU WANT FOR X-MAS!? Also, don't mind my face at a…
11 3 yrs ago
first bballl game of the year tomorrowwwww
19 3 yrs ago
what's up bitches
24 3 yrs ago
when you're always there for a good friend and you're not even on there bio😂�…
17 3 yrs ago
guys. im bored, entertain me?
197 3 yrs ago
ever have those days where you try to look hawt but just can't pull it off? me t…
12 3 yrs ago
stop spamming kid
7 3 yrs ago
online school is s#!t
18 3 yrs ago
if you know what this means, we can be pals
55 3 yrs ago
I love my little bro
249 3 yrs ago
104 3 yrs ago
im smiling. I just covered it up. idk who u are sooo
37 3 yrs ago
Jeff sus as f#!k
76 3 yrs ago
is Jeff the weird dude who posted that pic of him in a pink bra and panties
80 3 yrs ago
love my team
40 3 yrs ago
How well do u really have to know someone to "be in love with them" clearly nobo…
34 3 yrs ago
what emotions am I supposed to feel
15 3 yrs ago
3 3 yrs ago
everything good in my life jus disappeared
38 3 yrs ago
I have to fukin quarantine for 2 weeks because I was exposed to the rona😔😑…
25 3 yrs ago
Jeffw :) lied to me. u aint gunna see my face ever again
110 3 yrs ago
dats da best I can do
39 3 yrs ago
I gots a new favorite hoodie from that one guy;)
80 3 yrs ago
im actually broken rn
55 3 yrs ago
change my mind about that happy thing..
2 3 yrs ago
I wanna punch a bitch idk why I just do😂🤣
12 3 yrs ago
kinda feel bad cuz its like 14 degrees outside and after practice I had his hood…
26 3 yrs ago
jus vibin on da floor
9 3 yrs ago
Hes said yes. Plussssss I got da hoodieeee
4 3 yrs ago
going to take volleyball pictures. hopefully i dont look too much like a potato
Reply 3 yrs ago
im bouta spam cuz im bored ah
Reply 3 yrs ago
sumbody hmu
2 4 yrs ago
im so bored somebody get onnnn
Photo Booth Replies (0)
Add a Photo Booth Reply