Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Edited Photos Gallery > Uncategorized > View Image
Loading image...
Share this Photo:
Photo Editor
Download
plz dont call me at 3am
Sign In or Sign Up to comment.
Left behind
@Lurth02 I was just saying and asking dude, and yeah thats why I hate almost all guys
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 and ye I said I'm gonna make you drink the coffee so meh
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 and yeah ebcause I'm tryna find the right one, I've been scared by cheaters
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 also he and I are gonna go to collage together
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 and I dont get with everyone so dont pull that on me. Also I'ma leave u taped up
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 nu me and payne plan to get with each other in real life
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 *ties you up and makes you drink it
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 no me and dezire did, payne and me are bf and gf, and yes I can
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 and oof I will make you drink it
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lol plus I'm grumpy cause my bf (payne) isnt on and I miss him
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 thats what my uncle smokes, but lmao what happened to coffee
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 I escalated it by accident lmao. I got from coffee to other drugs
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 whelp this escalated quickly...
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 wow well thats....ummm.interesting... lmao
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 well its my legal drug to get me through life
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 WHATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT...w ow thats just sad
3 mths ago
Left behind
ye I really need coffee today
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 shoot well I forget a lot, wow ig I'm so blonde I forget my own b day XD
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 yah pretty much, and frick I forgot march is next month 0-0
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmaoooo noooo, but in march I will be
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 most as they claim, I'm 14
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 ehhh but still its lame
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao nah you'd be surprised how many kids are on here
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 ok well thats you and I question your parents by a lot
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 because almost all of them are lil kids
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 dude, its a home phone I use, I'm trying to get a job so go easy on me
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 besides the phone I use cant do internet
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 well because we busy with other crap
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 and I dont have a phone really
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 school
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 idk because its unblocked and easy to use
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao well then ok
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 well there is remind
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao meh
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 Besides I dont think she cares
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao well too late now XD
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao ok well I am too
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 what?
3 mths ago
Left behind
yah but still I have to keep up my flat stomache and now this stupid arm put me behind
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 Yah I know, so now I have to skip work out time because of one stupid thing
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 yah now I can barley move it so I had skip lunch and breakfeast already
3 mths ago
Left behind
anyways I pulled my arm doing fast pitch so now it hurts
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 hmmmm sure
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao you did though
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 oof you said it like 3 months ago, and ouch I was just saying man
3 mths ago
Left behind
plus I wanna see you
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 sure, since your not afraid of anything, you shoudnt be afraid to post a pic of your face
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lol yeah but you never take pics of your face
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 You legit just said the dick pic is you
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 so let me get this straight, your dick is your face? ☠💀😂
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 the pic mabey, but not you, I never said you were disgusting
3 mths ago
Left behind
@grxcexd and lmao we talking girl
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 not trying to change you
3 mths ago
grxcexd
@Lurth02 yall do be arguing doh ayeee
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 Not if their like me, they cant. No one expects to see a dick pic
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 Because I got over it
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 So I let it get to me besides I was bored and in a faze
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 thats because I dont like dick pics
3 mths ago
Left behind
why?
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 ye we are
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lol but I'm not attractive so dont know why u talk to me
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 plus you hit up on every girl, so thats why most of us are suspicious of you
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao I know
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 because we want to know and most of the kids think your like 30 or somth
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 also how come you never tell your age?
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 that may be your view and opinion, and to other people its un nerving.
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 ye I know but come on man
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 Just saying, but bodies, male and female should be respected as more than just a thing. Their our pride and dignity that needs to be protected
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 wow ouch, so thats all we women are, bodies to be used as a pussy toy?
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lmao I know you wouldnt
3 mths ago
Left behind
*mainly
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 because I dont have pic of my nudes as a profile pic, not trying to hate I'm just saying tahts maily why she hates u
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 well I mean the dick pic is a bit unerving
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 ohhhh ok
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 On your bio lmao
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lol I can tell your still mad at maddison lmao
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 people on here suck anyways (most of them)
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 yah I figured
3 mths ago
Left behind
@Lurth02 lol dude I thought you died
3 mths ago
Left behind
wdym? Why would we call you at 3?
3 mths ago
Johna_24<3 (10 Photos) Sign In or Sign Up to follow this user.
17 yrs old from United States. Followed By 3, Following 4
I need a boyfriend! I feel horny a lot.
80 4 mths ago
plz dont call me at 3am
3 4 mths ago
do not call me at 3am
Reply 4 mths ago
HAPPY VALITINES DAY
8 4 mths ago
comment down below #youaresocute to be my boyfried
4 9 mths ago
the moment you wonder what 9 times 67 is
Reply 10 mths ago
this is not a good drawing at all
Reply 10 mths ago
I am hungry and ugly
Reply 10 mths ago
I am just chilling
Reply (1) 10 mths ago
should I eat Mcdonalds or fruit snacks???
Reply 10 mths ago
WOW!!!!!!!!!
Photo Booth Replies (0)
Add a Photo Booth Reply