Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Doodle Gallery > Uncategorized > View Image
Loading image...
Share this Photo:
Photo Editor
Download
Im sorry
Sign In or Sign Up to comment.
Barbara C.
@BabygirlKenzie you didn't
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. sorry if i ruined ur morning
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me too
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. hes starting to piss me off
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie of course
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. fiend is f#!king with missy again
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I know
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i meant like in person
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie that's what the video chatting was for but everything that is blocked for me is not for you and vice versa
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. It hurts that I cant see you
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. I want to be with you but...
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I love you too. Something seems off what is it
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. I love you
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie your not acting fine
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. im fine
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie whats with the dots. What's wrong
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. yea...
6 mths ago
Barbara C.
*song
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I love that some
6 mths ago
Kenzie
have mercy
6 mths ago
Kenzie
but if you ever loved me
6 mths ago
Kenzie
if you made up your mind then make it, make this fast
6 mths ago
Kenzie
If your gonna break my heart just break it
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Mercy
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I'll stop talking to him if it upsets you baby
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie whats wrong baby/
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. ok...
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie an old friend of mine
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. duuuuude who is this guy
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie okay good
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. we arent leaving Vicksburg
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me too baby
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me thinking about you moving is making me sad
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. wish u were here
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie oh okay
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. packing folding listening to music from heathers lol
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie wyd beautiful?
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie im glad u did
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie good
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. I LOVE IT
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie look at the thing I just posted
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie watching couples tic tocs
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. wyd
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Good Morning beautiful, I love you too
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. ur probably sleeping but i love you so muuuuuuuch
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Morning Prescious
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie sleep well my love
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its okay i love you too baby
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. im sowwyyyyy i gotta go to bed tho i love you
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. me tooooo
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie dang i wish i could see you
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yep
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. yeee
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie idk we'll just have to figure it out
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. idk lol i mean we can wait till i graduate
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie why would i move then if i already live in alabama
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. alabama or louisiana
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie okay where we gonna go
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. but wen i graduate we are not living here
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie ok
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. and im gonna get a job too
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yeah
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. but i graduate next u year and u graduate this year...sooooo u could move down here
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie i am actually gonna try
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. yea ik
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you won't be able to see me unless I can get my dad to take me over there and idk if or when it will be
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. dont be!!!!!
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Im sorry
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yes it is
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i mean i eent through long distance with my ex and that hurt like hell cuz i had no way to see him and i dont want us to be tht way
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. its not tho
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its fine
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. im sorry i hurt you
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yeah
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. oh...
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. lol u already stole my heart what else do u want
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me too babygirl, then I could come steal you
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i wish i lived there
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I wish I coulld
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie if you lived here you wouldn't have school anyway because its Columbus day
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. come snuggle with me
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me too
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. I want cuddlessss
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i hope he changes his mind in the morning
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I wish I could help you out
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Im sorry baby
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Hellooooo
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. and yeah im out
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. im gonna cry...
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. my other siblings, hes making me go to school but letting them stay home
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie to who?
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you out of the shower yet?
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. my dads showing hella favoritism rn
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yep
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Mmmm okie
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie would if I could
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie go take a shower
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. lol care to join me?
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. lol imma go get a shower
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yep
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Ehhhh the things we would do
6 mths ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me 2
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i wish u were here with me
6 mths ago
Barbara C.
@BabgirlKenzie you aren't gonna make me uncomfortable
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Mmmm okay
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought im okay with that
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i was gonna say i was gonna think of u in the shower with me
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought say it
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. ....i was about to say something but i think that would make u uncomfortable
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought okay
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Lol i have to go get a shower I will text u wen i get out
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought nope
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i love u moreeeeeeeeee
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought I love you too
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. I LOVE YOU
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought okay
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. its fine
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought its just habit to call you baby and babygirl
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Did I say stop?
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought do you not want me to do that? I can stop
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Oh f#!k
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought yay
6 mths ago
Kenzie
ahhhhhh she said BABYGIRL im literallly over here trippin
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Girl imma freaku shouldnt say those thingsss
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought thanks babygirl
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought im down
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. and of course i will let u kno EVERYTHING EVERYDAY!
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. babbyyyyy u may not be a virgin for long if u keep that up
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought things might go down when they turn their backs long enough
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought wait won't you be able to text during school?
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought...that is fine, just let me know when you are leaving like the night before and then when you find a house let me know
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. and YES MAAAAAAAM
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. but ill let u know the day b4
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. only at school
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. then i guess we'll have to wait till we get a house also i may not be able to text u wen we leave cause im going to stay with my gma and she dont have wifi
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought we will both be straight until they turn their back...then things will change
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought I can't I only see my dad every other weekend, he is the only one who would be able to take me
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. i can be "straight" until ur mom leaves lol i want u to come and spin the night for like maybe thiss weekenddddd?
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought I don't see my dad until then and he is the only one that is cool with people that aren't straight
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. we are moving so idk but can u come sooner? like to spin thhe noght?
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. tm?!
6 mths ago
Barbara C.
like not this friday that is coming up but the next
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought in about 2 weeks
6 mths ago
Barbara C.
@Not as broken as she thought...so there is a memory of life for my dad's friend who died on monday in luarel I think so I might try to see if we can stop by then
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. when wpuld u be able to come?
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. for why
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken...good to know
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. and 10 minutes
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. 2 hours
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken how far away from Laurel Mississippi are you
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. ahhhhhhh yaaaaaaaaay
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken yes I meant night...He said we will have to see
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. You mean night lol did u talk to ur dad abt coming to see me?
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken that made my day knowing I done that
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. Yes love
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken I didn't know that
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. You always brought out thhe good in me
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken I don't know how but okay
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. u just did
6 mths ago
Barbara C.
@She's Broken How did I get the best of you?
6 mths ago
Kenzie
@Barbara C. You
6 mths ago
Barbara C.
who did?
6 mths ago
Kenzie Sign In or Sign Up to follow this user.
16 yrs old from United States. Followed By 28, Following 45
I need a fresh start
33 1 mth ago
I dont feel like I am dressing to my full potential and I wanna dress how I wann…
160 1 mth ago
"She's not me"
238 1 mth ago
Grace? can we talk?
496 1 mth ago
I have risen from the god damn dead
3 1 mth ago
BEAUTIFUL
1600 3 mths ago
Join my remind @7y6x3
6 3 mths ago
everythings good i am getting a cpap sooo yea comment if u have questions
Reply 3 mths ago
cpap test tm night kinda scared
3 3 mths ago
I invented Red I am Red
Reply 3 mths ago
Bro Missy I missed u yesterday get onnnnn
2 4 mths ago
STEP BRO WHAT ARE U DOING?!
5 4 mths ago
YOU CANT RIDE IN MY BABY STOLLER
3 5 mths ago
send me xmas giftsssss
39 5 mths ago
ADD MY SNAP miadoss20
3 5 mths ago
yeah she call my Patty Cake 'cause the way that ass shake I'ma make her eat me o…
8 5 mths ago
kind high rn but hey os cool
1 5 mths ago
160 5 mths ago
We gonna watch The Grinch and drink hot cocoa with matching pajamas and bake coo…
15 5 mths ago
IF YALL WANNA SEND ME CHRISTMAS PRESENTS MY ADDRESS IS 55 blucreek drive zipcode…
1 5 mths ago
IM LITERALLY STARVING!
42 5 mths ago
someone wanna play fornite with me?
3 5 mths ago
I'm losin' myself in you In you, in you, in you, in you, I know I'm losin' mysel…
12 5 mths ago
https://www.google.c om/url?sa=i&url=http %3A%2F%2Fwww.tattoos time.com%2Fflower…
4 6 mths ago
https://www.youtube. com/watch?v=aJcYVJ4b SOM
5 6 mths ago
CAN I DIE NOW?!!!
2 6 mths ago
But you put on quite a show You really had me goin' Now it's time to go Curtain'…
4 6 mths ago
'Cause you don't know her like I do You'll never understand You don't know what …
169 6 mths ago
im tired of trying to have to make my dad notice me...
103 6 mths ago
I love you means your never ever ever getting rid of me!!!!
265 6 mths ago
I tried lol
34 6 mths ago
You say you can't live without me then why aren't you dead yet?
103 6 mths ago
hey
22 6 mths ago
...
64 6 mths ago
im ariana grande now oh f#!k
9 6 mths ago
It's always been her. And I'm happier than ever!!!
2 6 mths ago
im gonna log off for a couple of days...need some air
141 6 mths ago
That moment when your in love but you can see them because they live far away an…
1303 6 mths ago
If someone you know appears in your dream they either miss you or want to see yo…
Reply 6 mths ago
listen to Egirls are ruining my life thhis song if f#!king GREAT
164 6 mths ago
Im sorry
125 7 mths ago
this looks wack but im tired,
1 7 mths ago
my babyyy
3 7 mths ago
idk wat those dots r
4 7 mths ago
i envy anyone who is not self conscious and doesn't wanna die
7 7 mths ago
IDEK
1445 7 mths ago
HI
14 1 yrs ago
5 1 yrs ago
3 1 yrs ago
Reply 1 yrs ago
Photo Booth Replies (0)
Add a Photo Booth Reply