Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
WhiteKris
22 yrs old from United States. Followed By 19, Following 11
17, From SoCal, Single, Faucet Failure
Sign In or Sign Up to follow this user.
S T O N E Y
hella long ago lmao
4 yrs ago | View
S T O N E Y
lmao weed is a medicine and it should be treated as such. Youre not a drug addict homie. Legalize nature
4 yrs ago | View
Amy_^w^
damnnnn, nice!
4 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
wow
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris if you wanna talk we can talk on google docs, just give me your email
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris me either I drink and smoke..
5 yrs ago | View
WhiteKris
@grace1414 ahh.. well i couldnt have said it better myself im not going to stop smoking weed
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris thats good and no I wasn't trying to make it sound like you r a drug addict....I was just trying to tell her that whatever you do is up to u and we can't stop you, only you can do it if you want to
5 yrs ago | View
WhiteKris
the only things i do are smoke weed | THAT IS HEALTHY | and i smoke cigarettes but i did stop drinking
5 yrs ago | View
WhiteKris
@Saylor Taylor it is impossible to overdose on marijuana
5 yrs ago | View
WhiteKris
ok first off you both are making it sound like im a drug addict
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Saylor Taylor I am just saying that it is his choice and if he wants to do that then he ill do it no matter what we say
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
@grace1414 yah same with my f#!king uncles, he died one week ago from drug over dose. And just like how it was my cousins choice to drink himself to death. And my popops choice to smoke weed until he devoloped lung cancer that couldnt be treated and died a month later. Like how it was my friends choice to drink so much that he died and have a drug over dose. yah same with their f#!king choices. ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜ญ๐Ÿ™„๐Ÿ˜”๐Ÿ˜‘
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Saylor Taylor thats his decision
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
@grace1414 lol just sayn. and just sayn he will regret it later in life with all the drugs and stuff. seriously.
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Saylor Taylor what's wrong with that if I did??
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
@grace1414 lmao you like him
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Saylor Taylor no he don't
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
@grace1414 no he looks like a toy troll XD
5 yrs ago | View
Chick magnet
Nice middle finger XD
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Saylor Taylor its cool looking
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
whats with your hair?
5 yrs ago | View
WhiteKris
Added to hall of fame: blxzin
5 yrs ago | View
dont_f*!k_wid_me_kaylie
heyyy!!! okay im gonna be honest! that was not me i didnt log out of my account and the person in my next class got on and im sorry that thay was said. and to be honest dudes kinda hot!!! and im white so its kinda against everything for me to say the n word so again im sorry!!
4 yrs ago | View
chauncey2k04
@dont_f*!k_wid_me_kaylie hey hey hey no no thats not happening. DO not ever say that
4 yrs ago | View
paygivenchy_
kaylie ,dont,you ignorant bitch.
4 yrs ago | View
dont_f*!k_wid_me_kaylie
nigger
4 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
looks good to be back
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris yeah
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
@WhiteKris at least you dont have a brother that treats you like s#!t, and a family that yells at you. Plus I cant walk too well caus a pulled/sprained my leg. so ehhh. but how are you?
5 yrs ago | View
WhiteKris
@grace1414 damn...
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris its fine....I shouldn't be at school but I can't stand being away from school so if I missed today i would probably hurt myself more
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris i know
5 yrs ago | View
WhiteKris
@grace1414 sorry to hear
5 yrs ago | View
WhiteKris
@grace1414 damn that sucks
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris samee..I have a concussion so yeah bad day but its just like everyday
5 yrs ago | View
WhiteKris
@grace1414 honestly same bulls#!t different day...
5 yrs ago | View
Barbara C.
@WhiteKris oh okay..how have you been?
5 yrs ago | View
WhiteKris
@Saylor Taylor yeah its been a minute
5 yrs ago | View
jade65
u cute
4 yrs ago | View
Barbara C.
@ChaleesitaXD how are you??
5 yrs ago | View
ChaleesitaXD
@grace1414 heyyyyyyyyy
5 yrs ago | View
Barbara C.
@ChaleesitaXD HEYYYYYY
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup I am glad to see I am not the only one on here
5 yrs ago | View
ChaleesitaXD
SAME THOOOOOO. school sucks aaaasssssss
5 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
@grace1414 omg i missed you girly
5 yrs ago | View
Barbara C.
@Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup heyyyyyy
5 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
sup
5 yrs ago | View
Allison123
you look like a dushbag
5 yrs ago | View
krissy๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‚
gucci โœŒ
5 yrs ago | View
kayleeonna ๐Ÿฆ‹โ€™
@krissy๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‚ good hbu
5 yrs ago | View
krissy๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‚
@kayleelynnn ๐Ÿฅต. how u doin
5 yrs ago | View
kayleeonna ๐Ÿฆ‹โ€™
@krissy๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‚ washannin
5 yrs ago | View
krissy๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‚
@yfw.kayy๐Ÿฅต wassupp
5 yrs ago | View
cynthiat88
lol
5 yrs ago | View
S T O N E Y
im currently trippin mad balls
5 yrs ago | View
S T O N E Y
i been around my g
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
@WhiteKris he's been back
5 yrs ago | View
WhiteKris
ahahaha stoney you finally back bro
5 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
give me some
5 yrs ago | View
cynthiat88
nvm
5 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
or kris
5 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
me
5 yrs ago | View
cynthiat88
wtf who is this
5 yrs ago | View
Yo๐Ÿ˜Šgive๐Ÿ˜Šit๐Ÿ˜Šup
liegit
5 yrs ago | View
cynthiat88
lol
5 yrs ago | View
Barbara C.
noice
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
while you get lung cancer
5 yrs ago | View
WhiteKris
Added to hall of fame: " Light my cigarette, Y'all just keep on talkin' "
5 yrs ago | View
Tony Spirito
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
5 yrs ago | View
Page 1 Next >