Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Amy_^w^
15 yrs old from Australia. Followed By 6, Following 23
i love dogs, cats and possums :3, also i'm always up for making new friends :)))
Sign In or Sign Up to follow this user.
Amy_^w^
cute
16 hrs ago | View
Amy_^w^
noice
16 hrs ago | View
Amy_^w^
@Horselover duck lips?, lmao
16 hrs ago | View
Amy_^w^
@Horselover lol
17 hrs ago | View
Amy_^w^
@Lurth02 i don't know, lol
19 hrs ago | View
Amy_^w^
@Horselover awww... sorry :(
19 hrs ago | View
Horselover
@Amy_^w^ nope still depressed
Yesterday | View
Lurth02
@Amy_^w^ what do you mean what?
Yesterday | View
Amy_^w^
@Horselover ugh, me too, sad... *gives you a hug* "i hope this makes you a little less depressed" *smiles*, lol
Yesterday | View
Amy_^w^
@Lurth02 lol, what? :)
Yesterday | View
Lurth02
@Horselover same mostly
2 days ago | View
Horselover
I'm always depressed
2 days ago | View
Lurth02
Not really
2 days ago | View
Amy_^w^
@Lurth02 because i'm eww :)
2 days ago | View
Lurth02
Why ew?
3 days ago | View
Amy_^w^
eww
3 days ago | View
Amy_^w^
eww
3 days ago | View
Amy_^w^
Added to hall of fame: #depressed :b, oof
3 days ago | View
Amy_^w^
@Horselover lol, i know right!, hmm, maybe this is where they made the movie, lmao
19 hrs ago | View
Horselover
It looks like something out of The Shining
Yesterday | View
Amy_^w^
Added to hall of fame: *school hallways* DO THEY EVER END?!?!, lmao
Yesterday | View
Horselover
@💔 PAYNE thx
Yesterday | View
Horselover
@Amy_^w^ nah its not bad lmao
Yesterday | View
Amy_^w^
@💔 PAYNE thx, lol
Yesterday | View
Amy_^w^
@💔 PAYNE thx, lol
Yesterday | View
Amy_^w^
@💔 PAYNE thx, lol
Yesterday | View
Amy_^w^
@Horselover lol, no prob, and nah, it's not even close to good, lmao XD
Yesterday | View
💔 PAYNE
both ones are awesome
Yesterday | View
Horselover
@Amy_^w^ awww thx and it looks good
2 days ago | View
Amy_^w^
also... on the eyelid is not me being colorblind, it's eye-shadow, lmao
3 days ago | View
Amy_^w^
Added to hall of fame: my trashy edit on @Horselover's aMaZiNg drawing, all credit goes to her :3
3 days ago | View
Amy_^w^
nice :)))
Yesterday | View
dizzzynhigh
wow, you're so pretty!
2 days ago | View
Amy_^w^
@DEZIRE yaya :)))
3 days ago | View
Horselover
@Amy_^w^ lmaoooo I know right
2 days ago | View
dizzzynhigh
no one's calling you at 3am doe
2 days ago | View
Amy_^w^
i read ur profile bio, and u need a bf because you feel h***y a lot?!?, oh goshhhhh, lmao
3 days ago | View
dizzzynhigh
@Johna_24
2 days ago | View
Amy_^w^
@Johna_24
3 days ago | View
Amy_^w^
@Johna_24
3 days ago | View
grxcexd
@Johna_24
6 days ago | View
Johna_24<3
are you a girl or boyim so qt
6 days ago | View
dizzzynhigh
#youaresocute
6 days ago | View
Johna_24<3
no i just want a boyfriend
6 days ago | View
Amy_^w^
desperate much!?!
6 days ago | View
Amy_^w^
good on you bro :)
3 days ago | View
Amy_^w^
lol
3 days ago | View
Amy_^w^
cuteeee :)
3 days ago | View
Horselover
@grxcexd nah dont worry I always cry so meh
5 days ago | View
grxcexd
@Horselover @ im so qt *cries in hell cause i died and dont want friend to cry*
6 days ago | View
dizzzynhigh
@Horselover *cries*
6 days ago | View
Horselover
@grxcexd good girl, depressed drowning! *dies
6 days ago | View
grxcexd
@Horselover *both dies*
6 days ago | View
Horselover
@grxcexd okz! *jumps in and saves you, but decides to drown
6 days ago | View
grxcexd
@Horselover yes i am unda da wata i am drowing pls save me
6 days ago | View
Amy_^w^
@Horselover ahaha, i don't know what's going on, but that's funny XD
6 days ago | View
Horselover
@Amy_^w^ nah its fine
6 days ago | View
Horselover
@Johna_24
6 days ago | View
Johna_24<3
how old are you???
6 days ago | View
Johna_24<3
oof
6 days ago | View
Amy_^w^
yippity yoppity ---yeeeeet!!, lol, sorry imma weirdo XD
6 days ago | View
Amy_^w^
oh my gosh, lol
6 days ago | View
Amy_^w^
@Horselover awww, thankyou so so so much! you are super cute and prettyyyyyyy too! :) lol
6 days ago | View
💔 PAYNE
@Horselover @killersavagequeen Lmao - Columbine, roll a five Baby shake that ass, shake that pumpkin pie
6 days ago | View
Horselover
@killlersavagequeen YES GIRL!!!!!
6 days ago | View
💔 PAYNE
@killlersavagequeen omg chill Lmao
6 days ago | View
killlersavagequeen
@Horselover throw that back like a cadillac
6 days ago | View
Horselover
@killlersavagequeen you gotta twerk twerk twerk twerk, let me see yah twerk twerk twerk ohhhh lol
6 days ago | View
killlersavagequeen
@Horselover yurp
6 days ago | View
💔 PAYNE
@Horselover 😂
6 days ago | View
Page 1 Next >