Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Paige_The_Toe_Model!XD
112 yrs old from United States. Followed By 119, Following 59
Jade Is My Wife!, Mona My Buttwifey:D And I Love All My Friends And Followers!:3 Stormie Your Awesome As Well. (;
Sign In or Sign Up to follow this user.
ThatOneSimp
Strong, scared, trusting
2 yrs ago | View
OH_H3YY0
so true, lol
3 yrs ago | View
OH_H3YY0
fool, proud, funny
3 yrs ago | View
Saylor Taylor
@Luvs her bestfriend/ex :,( vsm I think you should have s.e.X when your married, or it isn't true love and if you have ya know what before marrige he's just gonna leave you!
5 yrs ago | View
Saylor Taylor
funny, happy, speicale, beautiful, amazing. Thats me! But I didn't know I was pretty (Blushing) ! :) :):)
5 yrs ago | View
Babii Girl
amazing beautiful honest
7 yrs ago | View
Lollipop
i dont kn
8 yrs ago | View
Cutechicf9
Amazing(True),Beautiful (I don't think that one is true!), Careing (yep!)
8 yrs ago | View
just_me_beautiful_me
pure,funny,beauitful....came up thats all me stay true thats all me no help thats all me all me 4real
9 yrs ago | View
Monkey-aholic
strong(true), trusting(true), beautiful(f#!k yeah thats true)
9 yrs ago | View
maudie
funny,beautiful and pure( me don't think so )
9 yrs ago | View
Mr.Caleb
Amazing, Fool, Proud
9 yrs ago | View
unicornlover
honest,funny and,amazing. i don't think so
9 yrs ago | View
moet
strong cheerful and happy
9 yrs ago | View
😈😈😈😈😈😈😈
damn I missed a lot of action but i support u gays u gays are so cute together
3 yrs ago | View
OH_H3YY0
aww, so cute!!
3 yrs ago | View
nazo
aww
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
we good :) kool
9 yrs ago | View
Dear Insanity
aww how are.you and your bf? :) and im having my break soon :) lol
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
@Dear Insanity good :)lol i gotta wonderful b.f. and almost christmas break :)
9 yrs ago | View
Dear Insanity
@kool chick nothing really. with my niece :) how bout you? ? :)
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
@Dear Insanity lol. :) heyy waddup gurl we aint tlked fo a while :)
9 yrs ago | View
Dear Insanity
doesn't everyone kiss with their eyes closed most of the time? and what does run your issue mean?
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
: lol wateva gurl
9 yrs ago | View
<3 zephyy <3
@kool chick idc bitch tf I said my opinion and you have a problem with it then run your issue bitch soooo bye -.-
9 yrs ago | View
<3 zephyy <3
@kool chick idc bitch tf I said my opinion and you have a problem with it then run your issue bitch soooo bye -.-
9 yrs ago | View
<3 zephyy <3
@kool chick idc bitch tf I said my opinion and you have a problem with it then run your issue bitch soooo bye -.-
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
no one asked u no offense tho
9 yrs ago | View
<3 zephyy <3
That's gay && they are closing their eyes tf
9 yrs ago | View
<3 zephyy <3
That's gay && they are closing their eyes tf
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
@cute one ikr
9 yrs ago | View
cute one
at least they can express themselves like some people on here cant
9 yrs ago | View
cute one
at least they can express themselves like some people on here cant
9 yrs ago | View
Jala
how , cute
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
@thebest o ok wateva then
9 yrs ago | View
thebest
@single chick my sister was not talking to u!
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
@drama queen who u tlkn to?
9 yrs ago | View
drama queen
ill bitch are you gay f#!ker
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
@lil boy smith SHUT THE f#!k UP AND LEAVE THEM ALONE
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
All Ya'll are just jelous because they have found eachother and love eachother and u havent found anyone like that for u n if u have then u r idiots for being so mean
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
Yall r soo mean if they r happy then let them be it aint none of ur business
9 yrs ago | View
oof.tas
got caught
4 yrs ago | View
cynthiat88
hahaha
4 yrs ago | View
Saylor Taylor
On one level it is discusting and on another it's funny
5 yrs ago | View
MK233
wtf
5 yrs ago | View
Shadow ann
WOW
5 yrs ago | View
chauncey2k04
Ahhh. That sucks @ss
5 yrs ago | View
MK233
lmfaoooooooooooooooooooo
5 yrs ago | View
Itz_kendra_hite
lmfao
5 yrs ago | View
Babii Girl
lmfaoooo
7 yrs ago | View
Guest #6250721
lol
7 yrs ago | View
Guest #5656527
nice
8 yrs ago | View
Chad TSH
hahahaha thts funny ur making up the words in the song I can tell
8 yrs ago | View
Chad TSH
hahahaha thts funny ur making up the words in the song I
8 yrs ago | View
Queen Vicky
LLS
8 yrs ago | View
holl
cool
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
HAHAHAHAHA dudes that would b soo funny
9 yrs ago | View
cynthiat88
lol
4 yrs ago | View
Babii Girl
lol
7 yrs ago | View
Guest #5656527
i got that too
8 yrs ago | View
Chad TSH
Me too I did a math test and I failed the test tht my mom got mad at me
8 yrs ago | View
Queen Vicky
LLS
8 yrs ago | View
Cutechicf9
Does this person realize there are kids on this like me? Hate all you want Cuze haters gana' hate! Peace
8 yrs ago | View
Lasagne
hehehehehe
9 yrs ago | View
Not allowed to date ever
lol had a guy ask me if dats wat it meant once omfg
9 yrs ago | View
ChaleesitaXD
oh hello there
4 yrs ago | View
misslol
nice
5 yrs ago | View
Party Poison
@Guest7822346 he like 23 yrs old bruh
5 yrs ago | View
Guest #7822346
he cute how old are u
5 yrs ago | View
Page 1 Next >