Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Barbara C.
18 yrs old from United States. Followed By 67, Following 74
๐Ÿ’—Veronica๐Ÿ’— ๐ŸฅฐPimp Daddy JoJo๐Ÿฅฐ ๐Ÿ’Levin๐Ÿ’ ๐ŸคฏHunter๐Ÿคฏ๐ŸงกMissy๐Ÿงก ๐ŸคฃKenzie๐Ÿคฃ
Sign In or Sign Up to follow this user.
Mary (mami)
ok well there aint a lot of ppl on here that i talk to so imma go
21 hrs ago | View
แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹
@Official_Payne18 yup
Yesterday | View
Mary (mami)
btw if u ever just wanna email me about anything i got a new phone so a new email... its sheetsmary642
2 days ago | View
Mary (mami)
@Official_Payne18 thats good i just wished i knew lol
2 days ago | View
Official_Payne18
@Barbara C.๐Ÿ’ฏ
2 days ago | View
Official_Payne18
@แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹ ye its good that u keep cautious because like i said u will never know who people truly are on the internet
2 days ago | View
Official_Payne18
@Mary (mami) Nah im not like that i didnt ghost you i was just taking time off of this site in general including IG besides the fact i dnt have a phone at the moment
2 days ago | View
Mary (mami)
im on until 1 30
2 days ago | View
Mary (mami)
thought
2 days ago | View
Mary (mami)
@Official_Payne18 oh i thout u just ghosted me im sorry
2 days ago | View
แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹
@Official_Payne18 yea i havent gotten attached to the site like some other people just because of this reason dont get me wrong i love a lot of people on here but i try to keep distance from this site just in case
2 days ago | View
Barbara C.
@Official_Payne18 very true
3 days ago | View
Official_Payne18
@แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹ ye that is basically my point all im saying is be careful and worry bout other important things than this site
3 days ago | View
๐“–๐“ป๐“ช๐“ฌ๐“ฒ๐“ฎ
@Official_Payne18 your compleatly right
3 days ago | View
แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹
@Official_Payne18 ya i agree with u some people can say one thing and it not even be that
3 days ago | View
แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹
@Mary (mami) sorry had to do something but nun much
3 days ago | View
Official_Payne18
This site was once a cool place to talk and make friends worldwide whether your from Texas or kansas n etc but it has turned to a dating website where some not all of yall young kids rush into relationships because you see somebody cute online to be honest you will never truly know a person's age on this site because they can say anything just like they can pretend there your friend , boyfriend , n etc
3 days ago | View
Official_Payne18
Now My IG status is not active right now I dnt have a phone if anything im texting through a computer and those are days when im in school the only reason why I dnt come to this site anynore because of petty drama and fake support from people I started promoting my music and getting right with myself i am 18 yrs old which i will be 19 in September my life is still fresh but im getting old and im tryna focus on my family , music, and myself
3 days ago | View
Official_Payne18
Ok I am officially back Now there has been a lil misunderstanding with the whole Mary n me situation so im here to adress that 1. I been dealing with family business and perfecting my music plus I dnt have a phone at this moment it I been working on bettering myself being helpful in the community and building a fanbase
3 days ago | View
Mary (mami)
hw hbu
3 days ago | View
แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹
wyd
3 days ago | View
Mary (mami)
hey girl
3 days ago | View
แแŽงแ‰แ‹แŽทแ—แ’แŽฅแ‹
@Mary (mami) hey
3 days ago | View
Mary (mami)
@S T O N E Y i agree
3 days ago | View
Mary (mami)
hi guys
3 days ago | View
Barbara C.
ewwww
4 days ago | View
Kenzie๐Ÿฆ–
i needa waz
5 days ago | View
Barbara C.
@S T O N E Y you got me speechless
7 days ago | View
S T O N E Y
But remember what I say or you guys are going to get so stressed over the tiny bs in life its going to drive you insane.
7 days ago | View
S T O N E Y
@Barbara C. just because I have self control over mine does not make it any less colossal.
7 days ago | View
Barbara C.
@S T O N E Y mines bigger than yours
7 days ago | View
S T O N E Y
yall are so worried about relationships, enjoy the little things while you got em. Stop tripping over boys that only last less than a year. I left all this because you guys are just mulling over petty drama and relationships. After June yall probably won't hear from me again on this website. I'm moving out and focusing on bettering myself and not worrying about the unnecessary things in life. Im chasing after goals not girls. Follow ur dreams not your dick (i get it if you don't have one, just a figure of speech).
7 days ago | View
Barbara C.
ok
7 days ago | View
Mary (mami)
i told him i have a ? n now i have to wait for him to respond
7 days ago | View
Mary (mami)
ahh ok im scared
7 days ago | View
MEMISSY
ask him out
7 days ago | View
Mary (mami)
yeah....well then i wanna ask this guy out but he has trust issues and idk if he likes me like that but he does flirt with me a lot...
7 days ago | View
MEMISSY
he blocked yoy i mean im pretty sure yor over
7 days ago | View
Mary (mami)
it sucks vuz if we are over ik i can move on but ion kno if i can rn n im starting to have feelings for this other guy
7 days ago | View
Barbara C.
yeah I know
7 days ago | View
Mary (mami)
aww fun i still dont know if im in a relationship or not
7 days ago | View
Barbara C.
same, my bf is doing his school work and ignoring me. Luckly I am about to go out to eat with him
7 days ago | View
Mary (mami)
im bored
7 days ago | View
MEMISSY
okie dokie
7 days ago | View
Barbara C.
tell kenz I said hi
7 days ago | View
MEMISSY
okay i will do
7 days ago | View
Mary (mami)
say hi to kenzie for me plz
7 days ago | View
MEMISSY
yeah same you guys kenzie ad joshua
7 days ago | View
Mary (mami)
lol yall are the only ones i really just wanna talk to rn
7 days ago | View
MEMISSY
agahh im so honored
7 days ago | View
Barbara C.
texting friends
7 days ago | View
Mary (mami)
just talking to u
7 days ago | View
MEMISSY
listenin to music and tyin to finish my work lol hbu
7 days ago | View
Mary (mami)
lol wyd
7 days ago | View
MEMISSY
heyyyy
7 days ago | View
Mary (mami)
heyyy
7 days ago | View
MEMISSY
@Mary (mami) missed you too luv
7 days ago | View
MEMISSY
@Barbara C. thatsgood
7 days ago | View
Mary (mami)
wyd
7 days ago | View
Barbara C.
missed you too
7 days ago | View
Barbara C.
yeah she was
Yesterday | View
S T O N E Y
@Barbara C. jewels was really nice.
Yesterday | View
S T O N E Y
@Barbara C. oh yeah and jewels
Yesterday | View
S T O N E Y
@Barbara C. to be honest I dont know who Chelssia is. I only talked to a select few like that one chick eli, michi, a few others too
Yesterday | View
Barbara C.
I miss Chelssia and some of the others. although you are the only one I really talked to on here from back then
Yesterday | View
S T O N E Y
all*
Yesterday | View
S T O N E Y
and i stopped looking at this website because of all the pointless drama that would arise between all of u in al honesty
Yesterday | View
S T O N E Y
I am the only "old timer" on here these days
Yesterday | View
Barbara C.
@ThatOneSimp talk to ur gf
6 days ago | View
Mary (mami)
@ThatOneSimp hey u got discord or sum shii?
7 days ago | View
Page 1 Next >