Lab | Effects | Home | Sign In | Sign Up
Doodle Gallery > Uncategorized > View Image
Loading image...
Share this Photo:
Photo Editor
Download
true
Sign In or Sign Up to comment.
Barbara C.
@BabygirlKenzie okay
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. go look at my new post
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. hey baby
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie hi
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz look at ur post
1 mth ago
MatthewUvUz
matthew wayne gassaway )0.0
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz wayne what
1 mth ago
MatthewUvUz
wayne
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz lol whats ur middle name so i can yell at u
1 mth ago
MatthewUvUz
i cant belive u found my doodle mom LOl
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz ???
1 mth ago
MatthewUvUz
XD
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Ok...
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie ill text you when I get home
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I love you too baby
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY Bye :(
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY love you child
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie we will work it out, just try not to hurt yourself by worrying about me
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY We're gonna be okay, I love you Missy...We're really gonna miss you lvoe
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY I know honey bun
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY Honey I'm trying
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp either u leave me alone or i will leave ur f#!king choice
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Me either
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp Please GO AWAY!
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Kenzie I don't want us to be over
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY Good bye my child!!!
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie bye
1 mth ago
MEMISSY
bye
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. bye
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp bye
1 mth ago
ThatOneSimp
Blaming it on her if she breaks up with u is kinda a low blow don't u think?
1 mth ago
Barbara C.
*all
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you are going through alot thats akk
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its fine baby
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. if this isnt working we can end it but thats on you
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you can
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. if you dont want to be with me u dont have to, youve been hinting it for two weeks now.
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. so i dont need to worry about my girlfriend?
1 mth ago
ThatOneSimp
That... That means a lot to me. I hope I do find someone eventually but I'll never forget you Missy. You are a good person and an even better friend. (And you're f#!king hot). I also hope the exact same for you.
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie no you don't
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp idk man dont ask me
1 mth ago
ThatOneSimp
can someone tell me what she told ya'll?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i have to
1 mth ago
ThatOneSimp
*what
1 mth ago
ThatOneSimp
hat did missy say?
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY I will
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY honestly idk if I can because there are alot of hoes now adays so they won't treat him right but I am honestly trying
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY prolly not you made him upset
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie stop worrying about me
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i dont have any money to get something im so stressed and now im worried abt u
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie eat something even tho its past your lunch time
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i cant now
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie go eat
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. ur not making this any easier im already stressed enough
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I did eat and then ran to go throw up
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie thats who I am
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I am not gonna eat until you do
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Why are you so stubborn
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its not my fault I quit eatting and now I throw up the food
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. and u threw it up so no im not gonna eat
1 mth ago
MatthewUvUz
time for lunch 🙄
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i told u to eat too
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I told you to eat
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i didnt eat anything
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz well people took advantage of the freedom so they blocked alot of things
1 mth ago
MatthewUvUz
bc at my school they lets us do anything
1 mth ago
MatthewUvUz
to me i hate ur school
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz that sucks
1 mth ago
MatthewUvUz
what do u want todo..
1 mth ago
MatthewUvUz
well
1 mth ago
MatthewUvUz
LOL
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz exactly
1 mth ago
MatthewUvUz
yeah teh people at ur school blocked IT
1 mth ago
MatthewUvUz
welp rip LOl
1 mth ago
MatthewUvUz
whats ur emil
1 mth ago
MatthewUvUz
yeah
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz we can try
1 mth ago
MatthewUvUz
it works for me?
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz outside emails don't work
1 mth ago
MatthewUvUz
how google docs is for school learing???
1 mth ago
MatthewUvUz
Good idea @Barbara
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I can't cuz my school is blocking it I think
1 mth ago
MatthewUvUz
i guess O.o
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie did you eat?
1 mth ago
JustKenzie
dude we can like share google docs with eachother
1 mth ago
MatthewUvUz
Lol u ok
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz the happier sunflower one?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i just threw it up too
1 mth ago
MatthewUvUz
do u have a google drive?
1 mth ago
MatthewUvUz
Msavageyt
1 mth ago
MatthewUvUz
did u find it
1 mth ago
MatthewUvUz
ok
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz yeah
1 mth ago
MatthewUvUz
on watch
1 mth ago
MatthewUvUz
did u delted the space between c and h
1 mth ago
MatthewUvUz
msavageyt
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz its not letting me look at it so what is your name on youtube?
1 mth ago
MatthewUvUz
o wow
1 mth ago
MatthewUvUz
theres no spaces
1 mth ago
MatthewUvUz
https://www.youtube.com/watc h?v=N4FMVqNqeMQ&list=UUk3-VA xuc3GBfnXkM8I8NNw&index=46
1 mth ago
MatthewUvUz
lol i cant belive i made this video
1 mth ago
Barbara C.
mhm, she told me she wasn't gonna eat if I didn't so I did so she would and I got sick
1 mth ago
MatthewUvUz
o
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz yeah told Kenzie I wasnt gonna eat and she told me to anyway
1 mth ago
MatthewUvUz
O.O u ok? mom
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie ate and threw it up you happy?
1 mth ago
Barbara C.
wassup
1 mth ago
MatthewUvUz
hey mom
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz hey son
1 mth ago
MatthewUvUz
o-o
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie i love u too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie promise
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Promise?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie fine ill eat, u need to also
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I gotta go to the cafe where IM NOT EATING
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. THEN EAT!
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Kenzie, dont do this. Go eat
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Guess I'm just gonna starve then
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie nope
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Then you are too
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yes you are
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. If your not gonna eat then I'm not either
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie because I don't want to
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Why arent you eating
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Yes you are
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I'm not gonna eat
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. u need to eat grace
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im sorry i over think to much
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie love u too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. why cant u eat?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie nope
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I wouldn't leave you to go back to a cheater
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. and u cant eat?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. because what if u leave me and go back to one of them
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie at least you can eat
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie why would you get jealous, they are exs
1 mth ago
JustKenzie
im literally starving and if i dont eat soon im gonna barf
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Look everytime you talk abt ur exs i get jealous
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie whatever
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. its fine grace
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Kenzie tell me what you are talking about
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. its okay i have you and thats all that matters
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie tell me
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. it doesnt matter
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie wym?
1 mth ago
ThatOneSimp
I still think about her sometimes but Missy was changing that bc I'd think about her instead
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i over think to much
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneDepressedSimp oh
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yep
1 mth ago
ThatOneSimp
i never dated her
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. fun
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I dated someone who just got shipped off for the 4th time and he is coming back 21st of November
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneDepressedSimp thats why u dont date people who u meet in a mental hospital trust me ive learned 3 TIMES
1 mth ago
ThatOneSimp
This all happened in a mental hospital i came out more depressed than i went in
1 mth ago
ThatOneSimp
There was another year to 2 ago. She cared about me more than i cared about her we were perfect for eachother but we couldn't be together she cried and i stood there expressionless thinking to god i'll try harder next time i'll give it my all next time. That night i actually prayed for the first time in 5 years and i prayed that i would get a 2nd chance with her or a different bc i felt like it's my fault
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Yeeee Im great support kinda
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneDepressedSimp yeah and it wont be the last we all go thru heartbreaks and guess what we all get over them its life u get thrown obstacles u can either fall on them or keep running its ur choice
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yeah
1 mth ago
ThatOneSimp
This isn't the first time this has happened to me
1 mth ago
MatthewUvUz
Ok i am going to miss u missy❤️
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz shes gonna be fine
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneDepressedSimp oh shut up we've already tried to tell u that u dont deserve this and its literally not ur fault if shes the one you'll find her again somehow someday
1 mth ago
ThatOneSimp
Done with relationships till i'm 20 i just can't take the pain anymore. I treat every girl the best i can even if they reject me and this is what i get this is what i deserve?
1 mth ago
MatthewUvUz
if she be all right with it then i am
1 mth ago
ThatOneSimp
I'm f#!king done
1 mth ago
MatthewUvUz
😫🥺😭
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz Sissy has to go for a while and we dont know if shes coming back
1 mth ago
MatthewUvUz
Nooo😭😭
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneDepressedSimp me tooooooo
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz missy is leaving forever
1 mth ago
ThatOneSimp
I'm crying now great
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY Please don't i'm gonna miss u so much. Do u really have to is there no other way?
1 mth ago
MatthewUvUz
mom and missy is everything all right 🤔
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. oooo okie
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneDepressedSimp because you really cared about her
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie the girl that I was sitting with on the bus that I sent you a picture of
1 mth ago
ThatOneSimp
Idk y i'm so sad
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. whos ur first child lol
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneDepressedSimp stop being depressed
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie your not my first child but I am gonna miss you too
1 mth ago
ThatOneSimp
now it's been 3 seconds
1 mth ago
ThatOneSimp
It's been 3 months since i was depressed
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY Im gonna miss youuuuuuu your my first child
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie dont
1 mth ago
JustKenzie
im literally bawling rn
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie me too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I'm gonna miss her!!!!!!
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneDepressedSimp nothing your amazing.
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneDepressedSimp nope u is coolio its the dumbass fiend who doin dis s#!t to uuuu
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneDepressedSimp you did nothing wrong
1 mth ago
ThatOneSimp
Y does this always happen to me? What did i do wrong?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie hi
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY she's right
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. hi
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp I'm sorry, I am trying to help you out tho
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneDepressedSimp Babara c. said she'll find you someone
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY Well I love you my child and if you ever wanna come back both me and your mom and still gonna be here its not gonna be the same without u honey
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie no I have to leave the site and delete the account. I gotta listen to my parents
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie no I have to leave the site and delete the account. I gotta listen to my parents
1 mth ago
ThatOneSimp
there's no point anymore i always get good things taken away from me it's always been like that and it's never changing
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp i know man but u should block him both of u should and missy change ur password
1 mth ago
ThatOneSimp
I just wanted something meaningful and something that i could care about with another person
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp first mary now missy
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp uhh yeah
1 mth ago
ThatOneSimp
@BabygirlKenzie ik the asshole is targeting me
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp im sorry it that has worht
1 mth ago
ThatOneSimp
@BabygirlKenzie he took her account and posted a bunch of s#!t and now she can never get on this f#!king site again
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp i really dont think hes targeting missy....
1 mth ago
ThatOneSimp
@BabygirlKenzie he's the motherf#!ker that just took her away
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp did he threaten missy or sum?
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp that dude whos always bothering everybody?
1 mth ago
ThatOneSimp
do u know who fiend is on this site?
1 mth ago
ThatOneSimp
f#!k me that's very depressing
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY EXPLAIN
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie idrk wut happened. it was weird
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp no I dont have an email to just give out. Thats why i was debating on coming back on, but I had to tell you why I was leaving and tell you Goodbye, and not just leave you like the last one without waning
1 mth ago
JustKenzie
wait what happened yesterday?
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY can i get your email then? :(
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie I know im jk
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp im sorry but todays my last day. My dad doesnt want me on this site bc of what happened yesterday, we dont believe it was anyone I know
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY i am literally just telling my opinion
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY wym much longer?
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY WHY?!
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie he amazing so stop lying
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp it wont let me change it. And I wont be on this site much longer
1 mth ago
JustKenzie
@MEMISSY mmmmi beg to differ hes just...misunderstood i would say
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY but i like u so it looks bad and know any 12 year olds that would do something like that?
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie yeah hes super sweet isnt he??
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp we arent dating so why does it matter lol
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp awww u put me in ur bio even tho im mean to u? awwwww and i am only mean to u to test ur limits cause i think its fun but then sometimes u go to far but is ok
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY wait wait change that fr tho it makes me look like a pedo
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp its honestly not letting me change that.
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp *your
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp y you have a problem with liking a 12 year old lol Oh btw I like you bio
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp I wanna be 12 for the day tho lol
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY your profile says u 12 might wanna change that
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. sorry i fell asleep, i havent been sleeping...
1 mth ago
ThatOneSimp
he kept trying to brag and flex how he has u and i don't
1 mth ago
ThatOneSimp
he kept talkin bout how he was better for u and how u don't actually like me and how u like him more
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp wym
1 mth ago
ThatOneSimp
he seemed jealous of me infact
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. I tried to change my name back to ItsonlyMe but it wouldnt let me. Its said its already taken whoops
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp are you jealous of Joshua??
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY yeah
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. o makes sense
1 mth ago
ThatOneSimp
Bruh who else could it be?
1 mth ago
ThatOneSimp
@MEMISSY It was in all caps
1 mth ago
Barbara C.
@MEMISSY the messages were deleted everytime they said something
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp o lol. I cant see any of those messages. And if it was him he was probally just joking
1 mth ago
ThatOneSimp
@Fiend 2 who ever it was called joshua a a kind hearted friend that would never betray u and i feel like joshua would be the 1 to say that
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. okie dokie mama
1 mth ago
Barbara C.
@Fiend 2 sure
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. r u sure???
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp I know Joshua and I dont think he would do that. Besides me and him were at his house unpacking boxes all day yesterday.
1 mth ago
Barbara C.
@Fiend 2 I guess
1 mth ago
ThatOneSimp
joshua took your account and did this to it i'm pretty sure
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. r u okay???
1 mth ago
MatthewUvUz
lol
1 mth ago
MatthewUvUz
IT all fine ok
1 mth ago
Barbara C.
@Fiend 2 ok
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp im sorry i dont know whats going on.
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp heyyyy
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz o ok
1 mth ago
ThatOneSimp
yea i'm good
1 mth ago
MatthewUvUz
idk they stoped talking 40 mins ago so also i didnt ask
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz is everyone mad at me. Is Kroy okay???
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz o lol
1 mth ago
MatthewUvUz
ik i am just telling u lol
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz Its my account, but its acting up. Im fine its not that big of a deal
1 mth ago
MatthewUvUz
she told me that u made a acc called friend 2 and if u got problems with ur acc or something u can ask me
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz wym
1 mth ago
MatthewUvUz
hey if u need help ask me k
1 mth ago
MatthewUvUz
also mom told me that ur on friend 2 missy Xd
1 mth ago
MatthewUvUz
um
1 mth ago
MatthewUvUz
o
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz It wouldnt even let me in at first
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz its missy it wont let me change my name
1 mth ago
MatthewUvUz
hi friend 2
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp hey
1 mth ago
MEMISSY
@MatthewUvUz hi
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. hi
1 mth ago
MatthewUvUz
LOl
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you are not allowed to fall asleep
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. lol shes tied and falling asleepin class lol but thank you
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie she is perfect in my eyes
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yep
1 mth ago
MatthewUvUz
awwwwww
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. awwww
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yes
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. awww is she pretty?
1 mth ago
MatthewUvUz
Np
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz thanks 🧡
1 mth ago
MatthewUvUz
yeah too so cute together Lol
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie her personality
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. oh thats cool what do u like abt her
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie so far she is, we have only been dating for 2 weeks
1 mth ago
MatthewUvUz
😁
1 mth ago
MatthewUvUz
XD
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz lol
1 mth ago
MatthewUvUz
Aww❤️💜🤍🖤💛🧠¡ðŸ’™
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. lol she better be treating u well
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie this girl named McKenzie
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. lol whos ur gf jkjk
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie texting my sister and my gf
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. wyd
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I love you too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its whatever
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Im so sorry i really am sorry i wish i was there for u
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie O D
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. oof may i ask what happened to ur mom?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie when I go to his house every other weekend
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. so how the heck are u talking to ur father
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its fine
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im really sorry
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its life
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im so sorry
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie plus my mom is dead
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I don't live with my mom..I live with my great uncle and aunt and they don't like him
1 mth ago
JustKenzie
@MatthewUvUz ur papaw
1 mth ago
MatthewUvUz
who are u trying to get to call u mom?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. could ur mom call him
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I have no may to talk to him, I don't have a phone and he won't call the house
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. oof
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. oof
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz you need to be paying attention so you can do good in school
1 mth ago
MatthewUvUz
yes mam Youn"s
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz don't fal asleep
1 mth ago
MatthewUvUz
Bruv history broing i am about to fall asleep Lol
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie no I haven't yet
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. have u heard anything else from ur dad?
1 mth ago
JustKenzie
Im at school
1 mth ago
MatthewUvUz
*youn's*
1 mth ago
ThatOneSimp
@MatthewUvUz sup matt
1 mth ago
MatthewUvUz
hey guyss
1 mth ago
ThatOneSimp
can u guys at least wait till 11? thanks
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp be quiet Kroy
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie at school
1 mth ago
ThatOneSimp
oh no the girls are talking early in the morning
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie heading to school text you when I get there
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie k
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. yea
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie cuz of all the packing
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im exhausted
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie hmm
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. ugh
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie ok
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im watchng riverdale to keep me awake so i can get on the bus
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie sorry
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im so tired
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I love you too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie your fine
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. ive been really mean to u and u dont deserve it
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. how
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you have a right to over react
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Im sorry ive been overreacting lately
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie texting a couple people and laying in bed
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. wyd
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie ok
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Mmm of course
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie thx
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. stressed but im going to school today so i will be able to text u all day and hey...you look sexy in uniform
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie hru
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Good morning Sunshine
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. hey baby im sorry i didnt text last night
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Good Morning
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie hey baby, home from church
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I will text u tn
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie if I don't talk to you tonight I will talk to you tommorrow, if you get on
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I know, I love you too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I know its been stressful lately but we'll get through this babygirl I promise
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie im charging my computer rn but it won't be completely charged by the time class ends
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie okay
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I may not be able to text either
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie so my friend took my computer charger and didn't give it back so idk if I will be texting at home or not
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie love you too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. hey baby sry abt yesterday im packing rn ill text u later i love you so much!!!!!!!
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz she is on...Fiend 2 is now her apparently
1 mth ago
Barbara C.
i don't know
1 mth ago
MatthewUvUz
when will missy be on?
1 mth ago
MatthewUvUz
Thats good
1 mth ago
Barbara C.
Im pretty good
1 mth ago
MatthewUvUz
Good hbu
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz how are you?
1 mth ago
MatthewUvUz
:D
1 mth ago
MatthewUvUz
NP
1 mth ago
Barbara C.
@MatthewUvUz thanks son
1 mth ago
MatthewUvUz
k
1 mth ago
ThatOneSimp
they should be getting on in the next hour
1 mth ago
MatthewUvUz
i am waiting for the others to say something about my bio :D
1 mth ago
MatthewUvUz
:D
1 mth ago
ThatOneSimp
yessir
1 mth ago
ThatOneSimp
in the middle
1 mth ago
MatthewUvUz
Guys go check out my Bio 💜
1 mth ago
MatthewUvUz
;D
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT morning son
1 mth ago
MatthewUvUz
???
1 mth ago
ThatOneSimp
how'd u guess correctly?
1 mth ago
MatthewUvUz
what?
1 mth ago
ThatOneSimp
guess what
1 mth ago
MatthewUvUz
yeha duh
1 mth ago
ThatOneSimp
when they wake up duh
1 mth ago
MatthewUvUz
bc i dont know what time they get on
1 mth ago
ThatOneSimp
y don't u know?
1 mth ago
MatthewUvUz
idk
1 mth ago
ThatOneSimp
y nobody talking?
1 mth ago
ThatOneSimp
mornin
1 mth ago
MatthewUvUz
good moring simp
1 mth ago
MatthewUvUz
good moring missy
1 mth ago
MatthewUvUz
Good morning Mom's
1 mth ago
ThatOneSimp
ik it's on her profile but it's like she doesn't wanna talk about it
1 mth ago
ThatOneSimp
y missy being so secretive bout the fact that she like me?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp lol
1 mth ago
ThatOneSimp
imagine
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp I have been at school for 45 minutes
1 mth ago
ThatOneSimp
wym?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp lucky you
1 mth ago
ThatOneSimp
at 8:30 in an hour
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp don't you have to go to school?
1 mth ago
ThatOneSimp
i was gonna go back to sleep but my mom kept me awake
1 mth ago
Barbara C.
that's their fault
1 mth ago
ThatOneSimp
noone else is awake
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp me either
1 mth ago
ThatOneSimp
gm and i don't wanna be awake
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp oh well
1 mth ago
ThatOneSimp
don't do dat to me
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp I was joking
1 mth ago
ThatOneSimp
@Barbara C. y wouldn't u have a wonderful night?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp No promises but I will try
1 mth ago
ThatOneSimp
k u too
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp okay well have a wonderful night Kroy and sleep well. I'll talk to you tomorrow
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp Ehh
1 mth ago
ThatOneSimp
i get the feeling like they bout to turn the wi-fi off
1 mth ago
ThatOneSimp
ngl your girl is an asshole to me sometimes
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp hey at least you got me to talk to before you get it shut off lmao
1 mth ago
ThatOneSimp
it's alright
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp Im sorry
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp dang
1 mth ago
ThatOneSimp
they left me keep my ps4 and wifi yesterday i opened my door and my step-dad came running up the stairs like he was waiting and turned the wi-fi off bc i was getting something to drink
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp its okay I probably wont be on then anyway
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp Oof
1 mth ago
ThatOneSimp
my parents gon turn the wifi off at 10 bc they be assholes like that
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp I like you (not like that but I know you can be liked)
1 mth ago
ThatOneSimp
really? and do u have proof?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp you are likable
1 mth ago
ThatOneSimp
that what u trying to say?
1 mth ago
ThatOneSimp
am i not likeable?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp yeah me too
1 mth ago
ThatOneSimp
@Barbara C. tbh i was surprised when missy said she likes me
1 mth ago
ThatOneSimp
@Barbara C. nothin much
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp wassup fam?
1 mth ago
ThatOneSimp
@Barbara C. hello
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp hi
1 mth ago
MatthewUvUz
k
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME where are u?
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT I am at home already I get home around 3:30 depending on traffic
1 mth ago
MatthewUvUz
just wondering
1 mth ago
MatthewUvUz
what time do u get home from school
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp probably with Josh
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT hope Kenzie can too
1 mth ago
ThatOneSimp
where's missy :(
1 mth ago
MatthewUvUz
well i am find staying with rachel
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie good luck
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. yeah me too
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I hope not but if so then be safe
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. dads talking about us leaving tonight tho so thats ass
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im trying to talk rachel and matt into staying with them but yeah if not then yea
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie so thursday is the last time I talk to you until Monday
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Oof that soon huh
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. It's fine, we gotta be out by friday so we're pushing it
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie sorry
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Exhausting and painful
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie how was your day?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Good!!!!
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie pretty good
1 mth ago
MatthewUvUz
XD
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT lol *forgets sister's name*
1 mth ago
MatthewUvUz
oh i am stupid LUL
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Hey baby how was your day?
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT Missy?
1 mth ago
MatthewUvUz
wait what is her name???
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie heyy
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT u can call ur sister by her name and i think she is otw home
1 mth ago
MatthewUvUz
what class does ITSonlyME has rn
1 mth ago
MatthewUvUz
I loved it 🤩
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT ok now its really generic
1 mth ago
MatthewUvUz
lol i love it
1 mth ago
JustKenzie
lol my bio is generic
1 mth ago
MatthewUvUz
i think @ITSonlyME she forgot me in her bio
1 mth ago
MatthewUvUz
i live ur bio simp
1 mth ago
MatthewUvUz
what about me @ITSonlyME
1 mth ago
JustKenzie
I have risen from the dead
1 mth ago
ThatOneSimp
now i miss missy too
1 mth ago
ThatOneSimp
what u a friend
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp okay?
1 mth ago
ThatOneSimp
too late
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp you don't have to I was just joking
1 mth ago
ThatOneSimp
fine i'll put u in a bit
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp she put her friends and I am too, you didn't
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp nvm
1 mth ago
ThatOneSimp
wym?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp love you too bitch
1 mth ago
ThatOneSimp
Done Missy
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. okay
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME I will change mine this weekend
1 mth ago
ThatOneSimp
gimme a min to change mine
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME yeah
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. you like it
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME awweeeee
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME yeah
1 mth ago
MEMISSY
I changed my bio guys
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp stop being complicated :)
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. sounds fun
1 mth ago
ThatOneSimp
wym u always do?
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME texting my ex and doing notes
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. wyd
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME hi
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp i like talking to u
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. hiii
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp cause i always do
1 mth ago
ThatOneSimp
y u miss me?
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp its okay
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp hiiii
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME i'm back sowwy
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp i miss you
1 mth ago
MatthewUvUz
hope u have a good nap
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie oh okay
1 mth ago
MatthewUvUz
good night mom
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i will be back i needa nap until my dad comes back
1 mth ago
MatthewUvUz
cant
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie what love?
1 mth ago
JustKenzie
https://us.shein.com/Plus-Ha lloween-Print-Top-Pants-PJ-S et-p-1558432-cat-1938.html?s cici=Search~~SuggestionSearc h~~1~~pajamas%20women~~SPcSe archWordsSuggest~~0~~0
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME go to this link
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie r u looking at shein
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie you like
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. babyyyyyy
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp r u not gonna talk to us?
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME more cute stuffffff
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie ?
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME ouuu heyooooo
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie its cheaper i think, and has some of the same stuff
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie sorry
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME but i like the stuff on Romweeeeee
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME it is to me!!!!!
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie shop at shein
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie their not
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie idk
1 mth ago
MEMISSY
joshua really keeps trying guys
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. WHY IS ROMWE SO EXPENSIVE
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yeah me too
1 mth ago
JustKenzie
very wack im bored
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT noice
1 mth ago
MatthewUvUz
ack i am in rotc now
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME luv ya 2
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. PERIOD
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME I will come beat his ass if he doesn't
1 mth ago
JustKenzie
yall gon join?
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME good
1 mth ago
JustKenzie
3636094
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie he is dont worry
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp what makes sense
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME best be treating my daughter right
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME Hi josh
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME ohhhh makes sense hey josh
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie u pick one
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. joshua says hi
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME Hey hun
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. no clue
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie joshua says hi
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yo whats next
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME sorry
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie so rude
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME cause i wasnt expecting that
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie why the ?
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME I love you too?
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. i love you
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie i love you
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp i love you
1 mth ago
JustKenzie
well whats next
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie yep
1 mth ago
MatthewUvUz
-_-]
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME miss kay is so sweet
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie frrrrrrr
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME bro im still watching duck dynasty and mountain man came on and bruh how he talkssssss
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. who won
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. oh
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie babe how did you beat me?
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME celeb babies
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME lol ikr
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie lol now one of yall choose
1 mth ago
MEMISSY
what was it about my internets being wack
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp THAT WAS WACK
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp idk its better than the other one I was gonna do
1 mth ago
ThatOneSimp
what kinda f#!king quiz was that?
1 mth ago
MatthewUvUz
LOl couliu by lilboom
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp i hope you win
1 mth ago
MatthewUvUz
lol
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. this is ass
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie lol
1 mth ago
MatthewUvUz
U can but i found some nasty sounds on myinstant
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. wtf grace
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT i cant nt call my gf baby?
1 mth ago
ThatOneSimp
u guys gon join?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you will see, all of yall will
1 mth ago
MatthewUvUz
i am on myinstant and i found nastyb sounds Wtf
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. lol why
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp you'll see
1 mth ago
ThatOneSimp
@Barbara C. what'd u pick
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie you are gonna kill me]
1 mth ago
Barbara C.
6838944
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp um
1 mth ago
ThatOneSimp
get another one
1 mth ago
ThatOneSimp
jk
1 mth ago
MatthewUvUz
I know that but it was wierd
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME were all dumb sometimes it's ok
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Not it
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp shut up lol
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp im sad
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME someone do a different game
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME NO
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT cause shes my gf?
1 mth ago
MEMISSY
I WANNA REPLAY
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp my internets being slow
1 mth ago
MatthewUvUz
Why did u say Yess babyyy WTF
1 mth ago
ThatOneSimp
imagine being 2nd place
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I apparently don't 😢
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp ugh u won
1 mth ago
ThatOneSimp
missy doesn't know disney?
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp same
1 mth ago
ThatOneSimp
ik my disney
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT lol
1 mth ago
MatthewUvUz
WTF
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie Oof
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Yesss babyyyy
1 mth ago
Barbara C.
yall ready?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie lol
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. idk lol
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie whats up with yo name
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie its disney
1 mth ago
Barbara C.
2374045
1 mth ago
JustKenzie
how about disney songs?
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp 2374045
1 mth ago
ThatOneSimp
jk
1 mth ago
ThatOneSimp
like calculus
1 mth ago
ThatOneSimp
but simple math
1 mth ago
ThatOneSimp
get a new code and do math or something like that
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp like what?
1 mth ago
ThatOneSimp
can u pick 1 we can all at least have a chance at?
1 mth ago
JustKenzie
this is honestly wack
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I feel so dumb
1 mth ago
MatthewUvUz
LOL
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp lol
1 mth ago
ThatOneSimp
kenzie u gonna pay for this
1 mth ago
ThatOneSimp
u couldv'e picked a smart one
1 mth ago
ThatOneSimp
missy u the last 1
1 mth ago
MatthewUvUz
wym?
1 mth ago
ThatOneSimp
it's quizzez and it's 6272795
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME missy u gonna join?
1 mth ago
ThatOneSimp
i got u
1 mth ago
MatthewUvUz
code for quilet
1 mth ago
MatthewUvUz
good idea
1 mth ago
MEMISSY
okay
1 mth ago
ThatOneSimp
exactly y we should d o a quizlet
1 mth ago
JustKenzie
6272795
1 mth ago
JustKenzie
yo join my quizziz game!!!!
1 mth ago
MatthewUvUz
um
1 mth ago
MEMISSY
wow
1 mth ago
MEMISSY
I got one right guys
1 mth ago
MatthewUvUz
lol
1 mth ago
MEMISSY
its a guessign game fun
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT this is wack we cant see the question
1 mth ago
ThatOneSimp
actually do a quizlet bc we can't see your screen
1 mth ago
MEMISSY
dude we cant see the questions
1 mth ago
MEMISSY
YES
1 mth ago
Barbara C.
YES
1 mth ago
MatthewUvUz
starting now
1 mth ago
JustKenzie
YES
1 mth ago
MatthewUvUz
everyoen say yes if ur in
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT me too
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT im in
1 mth ago
MatthewUvUz
who ready?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I love you too baby
1 mth ago
MatthewUvUz
3896545
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie what you mean to say is no rush
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT ok give us the code
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME WE MISS U TOOOOOOO
1 mth ago
MatthewUvUz
nah i did a meme one LOL
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. I love you
1 mth ago
MEMISSY
jk i miss you guys
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT lol give us the code
1 mth ago
MEMISSY
omg cant relate
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie miss you too
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. me toooooooooooooooo i miss uuuuuuuu
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I am so bored
1 mth ago
MEMISSY
you pick whatever
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Mleh
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT sureeee
1 mth ago
MatthewUvUz
would yeah like a topic of hip hop?
1 mth ago
ThatOneSimp
sure after i'm done
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie bleh
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. lol
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie same here
1 mth ago
MatthewUvUz
k
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT lol idk just gimme the codeeeee
1 mth ago
MatthewUvUz
what topic does anyone wants to pick for kahoot !everyone
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT lol sure
1 mth ago
MatthewUvUz
just woundering
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. can u tell me if u like me please cuz ive got dumb gay bitch disease
1 mth ago
MatthewUvUz
kahoot anyone?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. lmao yeeee
1 mth ago
MatthewUvUz
LOl
1 mth ago
Barbara C.
@MsavageYT yeah when she isn't busy I can't keep up with her sometimes
1 mth ago
ThatOneSimp
doing a kahoot
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT lol thanks you
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. nun just resting till dad and matt get back with my food
1 mth ago
MatthewUvUz
U are a fast typer Mom omg
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie wassup?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. hey babydoll
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie heyyy
1 mth ago
MatthewUvUz
u type really fast mom @babygirlkenzie
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT yee
1 mth ago
MatthewUvUz
oh cool
1 mth ago
JustKenzie
@MsavageYT watching duck dynasty
1 mth ago
MatthewUvUz
whats everyone doing rn just woundering
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME ew lol
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie ^^
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie u lying man
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME john luke isnt cute what so ever
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME yesssssss
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie ahhhhhh i love duck dynasty
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME agh now im wathcing duck dynasty cause evrybody left so im taking a break
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp i was born that way?
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp ?
1 mth ago
ThatOneSimp
Y in the f#!k are u so hot?
1 mth ago
ThatOneSimp
i just have one question
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp and y does it matter. Im not gonna lie to you
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp earlier after you asked savage if he was hitting on me
1 mth ago
ThatOneSimp
when i check a lot of the posts?
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp I told grace that I like you and she told me to tell you
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp yeah
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME well... u already know that i like u
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie lifes confusing
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME for man
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp its complicated
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp I doooo
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp no no no
1 mth ago
ThatOneSimp
like whatsoever
1 mth ago
ThatOneSimp
but then that makes me think u really don't care bout me
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp Joshuas my bestfriend and I love him so much
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp cause Joshua told me he had feelings for me, and I told him I didn't want a relationship right now
1 mth ago
ThatOneSimp
y would jushua be a problem tho?
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp yeah but I just had trouble believing it. And besides I had to turn you down Joshua was over my shoulder
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME i did really like u tho i told u that y would i lie about that?
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie rip your back
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp and then I was scared I was gonna lose Joshua
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. agh my back is killing me and okay
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp because of the fact that Kenzie didn't like you, and to be completely honest I didn't think you actually liked me, I thought you were just simping and that there wasn't no real feelings
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME then y turn me down so hard when i said that i liked u?
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie i wish I could help you out rn
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp I really do like you, why would I lie about that
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp im not a lier, im telling the truth
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I am okay baby, worry about other things going on in your life
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i cant not worry abt u
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie right now you should worry about anyone but yourself right now my love
1 mth ago
ThatOneSimp
@ITSonlyME it's ok u don't have to lie to me
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie well you don't have to
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME yes?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. i cant help but worry abt u
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie don't worry about me
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. with moving and finding a place to live and making sure ur okay
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie whyy?
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME theres alot going on rn
1 mth ago
JustKenzie
@ITSonlyME im just really stressed love
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp my birthdays early
1 mth ago
MEMISSY
@BabygirlKenzie mama r u okay?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. im still packing lol
1 mth ago
JustKenzie
@ThatOneSimp f#!k OFF
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp I just wanted to say that I like you alot.
1 mth ago
MEMISSY
@ThatOneSimp heyy
1 mth ago
ThatOneSimp
just a fun fact if u guys have sex it'll be illegal bc kenzie's profile says she 16
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie wyd my beautiful wife?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie ok
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. its fine
1 mth ago
Barbara C.
@ThatOneSimp yep
1 mth ago
ThatOneSimp
lovebirds
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie im sorry, ill stop talking about him
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Dang...
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I would do anything in the world for him
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie he still is my best friend, we just work and hang out at different things
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. and i want u to be happy
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. cause he was ur best friend
1 mth ago
Barbara C.
@ITSonlyME haven't really talked to him
1 mth ago
MEMISSY
@Barbara C. did you tell him
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie why?
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. Thats sad...
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie I've known him for 4 years, we used to hang out all the time, now we just have separate lives and he suprised me sometimes
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. yall must be really close?
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie yep
1 mth ago
JustKenzie
@Barbara C. cool
1 mth ago
Barbara C.
@BabygirlKenzie got Starbucks and reeses from Justin
1 mth ago
JustKenzie
Why?
1 mth ago
Barbara C. Sign In or Sign Up to follow this user.
18 yrs old from United States. Followed By 62, Following 64
❤Kenzie❤ 🤣Matt🤣 😛Kroy😛 🤩Missy🤩
Reply 11 days ago
AMOS- grace_willia198
10 12 days ago
Follow me on tictok...havent made videos yet but I will @supergurl0220
11 14 days ago
haha what a shame
5 15 days ago
Distance doesn't necessarily ruin a relationship. You don't have to see a person…
112 15 days ago
Good Morning Beautiful people
422 22 days ago
FOR KENZIE ONLY
5 22 days ago
????????
39 24 days ago
😭😭😭
2 26 days ago
and also your blood pressure is hella high
381 26 days ago
Nice to know how people see me
72 26 days ago
https://www.youtube. com/watch?v=eC_6CFR8 xa4
33 26 days ago
UGHHHT
216 27 days ago
WRONGGG
19 27 days ago
https://www.youtube. com/watch?v=qhSds5jP nFo
56 28 days ago
Kenzie???? might be a sign??? doubt it but idk
241 28 days ago
missing her so much
137 29 days ago
BORED
7 29 days ago
Got scared
34 1 mth ago
If you don't like what I do then LEAVE ME ALONE!!!!!😡😭
118 1 mth ago
Kenzieee
29 1 mth ago
😭🥺🙄
217 1 mth ago
Being left alone last nightwas relieving....now not so much
310 1 mth ago
Oof
807 1 mth ago
true
11 1 mth ago
Kenzieeeeee
18 1 mth ago
331 1 mth ago
Kenzieee
10 1 mth ago
true fact
2 1 mth ago
I love you babygirl
4 1 mth ago
For you Kenzie 💘❤️
9 1 mth ago
leaving forever
2 1 mth ago
Loved????
10 1 mth ago
self explanatory
147 1 mth ago
bored
13 8 mths ago
I feel gross
3 8 mths ago
Corona protection
5 8 mths ago
Loved
9 8 mths ago
bored at home
12 12 mths ago
me right now
5 12 mths ago
I am in love(I can't get my best friend/crush off my mind)
7 1 yrs ago
??
Reply 1 yrs ago
waiting for the bus
18 1 yrs ago
If you could describe me in one word what would it be?
1 1 yrs ago
Happy Holloween
6 1 yrs ago
Oh No I think I'm catching feelings
4 1 yrs ago
why do people have to use me??
8 1 yrs ago
That moment when you have almost all guy friends and you still friggin single!!
Reply 1 yrs ago
Why do I wear my heart on my sleeve??
11 1 yrs ago
yo girl made homecoming court
Reply 1 yrs ago
thinkin about my bby
Photo Booth Replies (0)
Add a Photo Booth Reply